Despre noi

Compania

De la înființare, CONSILIUM s-a bazat pe patru valori, fundamentale constituindu-se în patru coloane care au marcat până în prezent o activitate continuă, laborioasă și creativă în serviciul clienților noștri. Cele patru valori Profesionalismul, Integritatea, Respectul și Spiritul de Echipă, au definit misiunea asumata de noi în fața clienților, transformându-i în adevărați parteneri, beneficiari ai experienței și expertizei oferite de echipa noastră.

Integrând armonios cultura, prioritățile și aspirațiile fiecărei companii, în strânsă relație cu nevoile și posibilitățile de dezvoltare individuală ale persoanelor cheie, am oferit noi perspective de dezvoltare organizației prin punerea în valoare a „capitalului relațional”.

Noi credem că accentul pe dezvoltarea continuă a abilităților relaționale ale membrilor organizației ar trebui să fie mai mult decât o „retorică” managerială, sau ceva ce facem „dacă mai rămân bani la sfârșitul anului”.

Abordarea

În domeniul consilierii și consultanței în leadership, suntem alături de clienții noștri în parteneriate pe termen lung astfel reușind să înțelegem mai bine organizația, modul lor de a gândi și mai ales cultura companiilor.

Ne concentrăm pe nevoile, problemele, procesele de dezvoltare managerială a clienților noștri și împreună cu ei planificăm o intervenție – de obicei sub forma unui seminar sau curs – pentru a ajuta și asista clienții să își rezolve problemele.

Fie că este vorba despre o implementare de amploare într-o companie sau un curs aplicat specializat, oferim asistență pentru a schimba procesele, sistemele și oamenii – permițând clientului să evalueze impactul performanței pe termen lung, în organizația sa.

CONSILIUM oferă suport fiecărui client de-a lungul întregului proces, pentru a obține rezultatele la timp și în limitele bugetului. Implicăm acționarii (top managementul) în faza de planificare și de implementare pentru a reduce rezistența la schimbare și a crește responsabilitatea celor implicați,  ceea ce asigură succesul rezultatelor finale.

Echipa

Marius POPA / Managing Partner

Director, instructor și consultant în cadrul CONSILIUM (SRL) Timișoara. De profesie inginer, este specializat în instruirea adulților, fiind de asemenea Master Trainer și reprezentant pentru România al Metodei LIFO®, o cunoscută franciză americană de analiză comportamentală. Pe parcursul activității a organizat și livrat peste 1000 de seminarii și cursuri de instruire cu mii de participanți din Romania și străinătate, acumulând peste 10000 de ore efective de instruire. Este implicat activ în promovarea relațiilor cu Olanda, fiind numit în 2003, Consul Onorific al Regatului Țărilor de Jos. Are o prezență activă în viața comunității în calitate de membru fondator al Clubului Lions „Timișoara” și pentru perioada 2014-2015 de Guvernator al Districtului 124 România la Asociației Internaționale a Cluburilor Lions. A participat ca voluntar la numeroase proiecte caritabile și sociale organizate de Clubul Lions „Timișoara”. Manifestă un interes deosebit în ameliorarea condițiilor de viață ale persoanelor cu handicap, activând voluntar ca membru în Consiliul de Administrație al Asociației „Pentru Voi” din Timișoara.

Adina POPESCU / Office Manager

Responsabilă a tot ce înseamnă activitate de suport, administrativă și organizatorică, de la contabilitate primară la materiale de curs, de la raportare până la relația cu clienții, de la aprovizionare până la administrarea instrumentului LIFO® Method.