Training

Proiectăm și implementăm programe de instruire integrate, bazate pe nevoi reale.

Leadership
Participanții vor afla cum să-și dezvolte stilul de conducere pentru a crește eficiența organizațiilor în care activează. Își vor exersa și dezvolta aptitudini relevante și vor învăța cum să se adapteze diverselor situații. Vor afla cum poate fi dezvoltată o viziune comună și cum poate fi întărită încrederea reciprocă între membrii echipei pe care o conduc. Vor afla cum să inspire performanță și cum să-i încurajeze pe membrii echipei lor să își folosească eficient aptitudinile.
Comunicare
Un curs în care se dezvoltă aptitudinile de comunicare prin identificarea celor existente și se asimilează unele noi, prin exersare și aplicații. Află ce înseamnă o bună comunicare, care sunt elementele ei definitorii și cum să le folosească pentru atingerea obiectivelor. Află cum să asculte eficient, cum să-și îmbunătățească asertivitatea pentru a minimiza efectele nedorite, care este stilul de comunicare care îi definește și cum să-l aleagă pe cel potrivit pentru a colabora cu cei din jur.
Teambuilding
Membrii echipei se vor descoperi pe ei ca indivizi, vor afla cum să își valorifice diferențele și aptitudinile astfel încât, lucrând împreună, să realizeze mai mult decât ar putea să o facă individual. Conștientizând modul în care evoluează un grup spre o echipă, membrii ei învață să colaboreze pentru a obține performanță și succes, fiecare înțelegând rolul în cadrul echipei și știind ce se așteaptă de la ei.
Dezvoltarea abilităților de vânzare
Se adresează oamenilor de vânzări care vor să-și îmbunătățească abilitățile în sensul adaptării la noile cerințe din piață, abordării noilor provocări și schimbărilor survenite în mediul în care activează. Pornind de la stilul comportamental actual, cursul oferă un model pentru gestionarea interacțiunilor cu toate tipurile de clienți, ceea ce duce la câștigarea unui avantaj în fața concurenței.
Managementul stresului
Managementul eficient al stresului ajută la găsirea echilibrului emoțional din viața noastră, astfel încât să gândim clar, să funcționăm eficient și să ne bucurăm de viață. Cursul pe care îl oferim vă ajută să ajungeți la un echilibru, cu timp pentru muncă, relații și relaxare, să rezistați la presiune și să faceți față provocărilor. Începând cu descrierea factorilor generatori de stres, cursul vă oferă, prin exerciții și experimentări, posibilitatea de a alege modalitatea optimă de a face față stresului.
Managementul timpului
De la administrarea email-urilor până la alocarea timpului între diverse proiecte, cursul vă ajută cum să vă gestionați eficient timpul de lucru. Veți afla care sunt simptomele unui management ineficient al timpului, capcanele potențiale de timp, cum să pre-întâmpinați amânările, întreruperile și distragerile frecvente.
Cultura organizațională
Deoarece cultura organizațională reflectă valorile, convingerile și normele de conduită care sunt folosite de către membrii unei organizații ca să dea semnificație situațiilor cu care se întâlnesc, ea poate influența atitudinea și comportamentul colectivului. Prin exerciții și studii de caz, participanții la cursul nostru pot evalua mediul în care lucrează, pot înțelege cererile unui mediu în schimbare, pot afla care sunt abilitățile de care au nevoie pentru a se ”plia” pe nevoile strategice ale organizației.
Gestionarea relației cu clienții
În urma identificării și conștientizării stilului personal, veți afla cum să comunicați eficient cu clienții, în funcție de stilul lor, cum să gestionați eficient relațiile astfel încât să îmbunătățiți permanent relația cu clienții organizației, cum să le câștigați încrederea făcându-i să înțeleagă că într-adevăr sunt ascultați, sunt considerați importanți și sunt apreciați, cum să reacționați constructiv și cum să gestionați eficient relațiile dificile.